the Shire part 2 - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Daan Groot - WaarBenJij.nu the Shire part 2 - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Daan Groot - WaarBenJij.nu

the Shire part 2

Door: Daan Groot

Blijf op de hoogte en volg Daan

17 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Raglan

Hee allemaal,

We zijn op onze vijfde dag sinds we de boerderij in Waiuku achter hebben gelaten.
In de laatste week daar hebben we nog wat stranden bezocht, meer gewerkt op de boerderij en ons laten facepainten door Cheri, de vrouw van Louis. Zij vond het leuk om te doen en het was een voorbereiding op onze tocht door Spooker.
Onze eerste dag zonder plannen was lastig, in Auckland konden we geen vrij hostel meer vinden dus we namen de ferry naar Devonport. Hier hebben we de hele dag rondgelopen tot we uiteindelijk stranden op de top van Mount Victoria. Hier hebben met een geweldig uitzicht over de stad geslapen. (in de kou)
Hierna volgde 2 dagen waarin we Auckland rond hebben gelopen evenals het museum.
1e dag Straybus was mooi! Hele goede waterval gezien, gesurft! (ongeveer) en fish en chips eten onder een heerlijke sterrenhemel.
Vanavond zullen we een haka voorstelling zien, morgen Hobitton!!

Ik hoop dat het ook fijn is in Nederland en tot horens!

  • 17 Februari 2015 - 23:08

    Gert:

    Warme groet aan Frodo morgen!

  • 17 Februari 2015 - 23:16

    Sunca:

    Lieverd, het avontuur loopt, wow!
    Spooker, Haka mooie termen en wat betekent het?
    Zet hem op!

  • 18 Februari 2015 - 08:57

    E.P.Groot-de Lange:

    f2hepgroot@hetnet.nl

    Hallo Daan en Dirk nu vanmorgen jullie bericht gelezen.
    Er zijn heel wat belevenissen (slapen in de kou!) In ieder geval overleefd.
    Geniet van alle bijzonderheden. Daan en Dirk veel goeds voor jullie,groetjes uit Leidschendam.

    Tot de volgende keer.








  • 18 Februari 2015 - 17:36

    Mies:

    Leuk daantje!! Geniet ervan xx

  • 20 Februari 2015 - 11:51

    Jeroen:

    Fish?? Ik val van mijn stoel!

  • 20 Februari 2015 - 13:15

    Oma Heerenveen:

    Dag Daan,geniet,leuk om je te volgen.Blijf gezond,kou kan geen kwaad,honger lijden wel,veel plezier.

  • 28 Februari 2015 - 23:06

    Anneloes:


    Daan
    Heb je een goede tijd, op rondreis?
    ondertussen weer wat beleefd ?
    stevige groet


  • 01 Maart 2015 - 11:01

    Mies:

    Ha Daan,

    Je maakt wel het echte reizen mee! Leuk om te lezen, avontuur en afzien hoort er geloof ik ook bij, maar het lijkt me fantastisch om mee te maken!

    liefs
    Mies

  • 02 Maart 2015 - 10:12

    Floris:

    Ha Daan,

    Ik ben gek op Hakka's! Klinkt heel goed allemaal. Volgende keer ga ik mee ;)
    Geniet ervan!

    Cheers

  • 02 Maart 2015 - 23:40

    Nicky:

    Yo Daan, nou hier in Nederland gaat het minder, want we hebben geen Hobbiton...
    Vet van dat strand met zwart zand!
    Keep us updated mate! xx

  • 09 Maart 2015 - 13:01

    Addy Van Exel:

    Dag leuke neef; Als je thuis komt krijg, omdat je nu groot genoeg bent, een dikke knuf! Ik vind het nl leuk om een beetje mee te leven.
    Deze dag zijn mijn üitnodigingen"de deur uit gegaan; vorig jaar niet, dit jaar niet...
    We zullen je gedenken. Geniet van alles wat je ziet en hoort, want van buiten slapen leer je ook!!!
    Ik zie je ! Knuf A.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 3708

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 23 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: