1e week - Reisverslag uit Waiuku, Nieuw Zeeland van Daan Groot - WaarBenJij.nu 1e week - Reisverslag uit Waiuku, Nieuw Zeeland van Daan Groot - WaarBenJij.nu

1e week

Door: Daan Groot

Blijf op de hoogte en volg Daan

08 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Waiuku

Beste allemaal,

Mijn eerste week zit er zo'n beetje op.
De vluchtreis was erg vermoeiend, we hebben in totaal 27 uur gevlogen en ook nog vele uren gemaakt op verschillende vliegvelden.
Uiteindelijk kwamen we in de avond aan in Auckland, hier werden we opgewacht door Louis, de eigenaar van de boerderij waar wij onze eerste 2 weken doorbrengen.
Ze hebben een gezellig gezin, 2 kleine kinderen en een uitwisselingsstudent uit Hamburg.
We hebben veel gewerkt, vooral veel heggen gesnoeid en de planten verzorgt.
Maar we hebben natuurlijk ook al de omgeving ontdekt, we zijn al naar 3 verschillende stranden geweest waarvan 1 zwart zand had!
De natuur hier is geweldig, overal waar je komt kan je wel een tijd om je heen blijven kijken.
Ik blijf hier nog een week dus ik zal nog wel eens een update doen!

Lieve groetjes,
Daan

• 08 Februari 2015 - 18:48

E.P.Groot-de Lange:

Hallo Daan wij hebben je eerste reisverslag ontvangen. Jullie hadden een prachtige reis,
    het was allemaal goed gegaan. Fantastisch!.
    Wij wachten op je tweede verslag. Daan heel veel sterkte. Je hebt het leuk daar in
    Auckland. Wij hebben een beetje sneeuw in de straten. Veel plezier en tot de
    volgende keer. Groetjes van Oma Den Haag.

• 14 Februari 2015 - 10:58

Sunca Van Exel:

Lieve Daan, zie nu dat we kunnen reageren. Wat vliegt de tijd, nu al weg bij Louis.
    Er zijn geen bijzondere mails hier voor je. Ik heb weer een kort kopje met haar en Jeroen gaat maandag voor 2 dagen naar Nijmegen,bloed spoelen. Ik geef hem 2x daags een anti-trombose prik. Gaat goed. Op school weer een voldoende van de inspectie en bijna voorjaarsvakantie. Pa en ik gaan enkele dagen naar zee, zijn verjaardagskado. Ga lekker het avontuur aan jij, neus in de wind of liever zon (met zonnebrand op) en alle goeds..ook aan Dirk. Dagdag,Sunca xxx.

• 14 Februari 2015 - 17:51

Janine:

Hoi Daan,
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt en geniet van de natuur. Die lange reis ben je allang vergeten denk ik.
    Was die facepainting voor een feestje of vieren ze daar nu pas Halloween? ;-) Wel scarry hoor! En nu weer op naar het volgende avontuur. Veel plezier!
    Lieve groet, Janine