Australia - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Daan Groot - WaarBenJij.nu Australia - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Daan Groot - WaarBenJij.nu

Australia

Door: Daan Groot

Blijf op de hoogte en volg Daan

03 April 2015 | Australië, Byron Bay

Hey allemaal,

De laatste week Nieuw Zeeland was genieten in het het hoge noorden: Pahia. Heerlijke zee en mooie zon, ik ben naar het meest noordelijke punt van Nieuw Zeeland geweest en daar kwamen twee zeeën samen, spectaculair!

Een week lang hebben we genoten in Sydney, Australië! Niet heel veel gedaan, wel heel veel vermaakt. We hebben ook nog 4 dagen in Katoomba, een klein dorp in de Blue Mountains, gewerkt: muren slopen en bouwen in een hippie huis, 3 aparte maar zeer aardige en interessante personen leefden daar.
En we zijn nog een week wezen wwoofen bij Daniel Dice, de meest bijzondere man die ik ooit heb ontmoet. Hij praatte aan één stuk door en maakte planingen waar we uren of zelfs dagen achter op liepen vanwege de traagheid van hem en zijn geklets. Maar het was heel gezellig in de middle of nowhere in een kleine boerderij tussen de bergen.
Vandaag zijn we aangekomen in Byron Bay en we gaan in de komende weken de hele oostkust bij af!

Tot horens!

• 03 April 2015 - 09:29

Gert:

Mooie avonturen Daan, dank voor het delen, geniet van de oostkust!
    Grtz Gert

• 03 April 2015 - 13:39

Sunca:

Op Goede vrijdag zo'n goed bericht, dank.
    Man wat een indrukken en toch...klinkt ook relaxt.
    Foto gezien van hippie-vriend via Marijn.
    Mooie piercings, heb jij er al eentje of een tatootje? Liefs Sunca

• 05 April 2015 - 17:22

Oma Groot:

Hallo Daan Wat leuk dat wij jullie kunnen volgen. Fijn dat alles goed gaat.
    Wij volgen jullie weer via het volgende berikcht. Heel veel succes. Met ons
    gaat het ook goed. Voor de rest van jullie tocht: succes en het allerbeste van
    Elisabeth en Anneloes. Groetjes van ons allemaal Dag Daan Dag Dirk.

• 19 April 2015 - 09:25

Anneloes Groot:

Daan heb je het naar je zin bij de zee? zo'n omgeving met koraalriffen is wel bijzonder hoop dat de kust in zicht blijft. Speel je nog gitaar? Wat een avontuur nog iets meer dan een maandje
    Ben benieuwd wat je meemaakt samen met je vriend , hier ontspringt de lente met zijn bloesem.
    groet en het beste toegewenst.