the Shire part 3 - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Daan Groot - WaarBenJij.nu the Shire part 3 - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Daan Groot - WaarBenJij.nu

the Shire part 3

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daan

09 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Hee hoi,

Ik heb al een lange tijd geen update gedaan, want het is super, de natuur is alleen maar mooier geworden en de activiteiten ook.
De laatste keer had ik het over hobitton, dit was echt iets wat ik niet had willen missen. En twee dagen later was nog veel beter: ik heb GESKYDIVED. Eng, mooi, super.
Samen met Dirk en twee engelse jongens heb ik een zeldzame blue duck gespot en gezwommen in een adembenemende ijskoude waterval.
Ik heb een wandeling van 19 kilometer met de aanraking van Mount Doom en een heerlijk uitzicht, gezwommen in 25 graden blauwe zee, pancakerocks bewonderd, ondergeregend tijdens een poging de Franz Josef Glacier van dichtbij te bekijken, van een brug gesprongen in 5 graden glacierwater.. ik heb echt veel meegemaakt.
En we zijn er nog niet, het diepe zuiden was zó mooi, onbeschrijvelijk. Biertje gedronken in de "meest zuiderlijke" pub ter wereld en ik. heb. een. CANYONSWING gedaan! Enger dan een skydive, maar ook beter!! Beste ooit gedaan.
Vandaag heb ik een heerlijke wandeling door mount Cook gehad, maar Nieuw Zeeland zit er helaas alweer bijna op! Natuurlijk heb ik ook veel mensen leren kennen, wat altijd leuk is!
Ik geniet, bedankt voor alle leuke berichten, en hou mij ook op de hoogte !

Liefs

  • 16 Maart 2015 - 21:47

    Marijn, Sunca En Jeroen:

    Lieve Daan,
    Mooi reisverslag weer, een echte avonturier!! Succes met de oversteek naar Dundee land. Met ons alles goed, de lente breekt hier aan. De narcissen bloeien.
    Tot app xxxx

  • 17 Maart 2015 - 12:02

    Janine:

    Hoi Daan,
    Tjonge wat ben jij lekker actief zeg, het 'echte' reizen gaat je goed af, super! Ik geniet van je verhalen en de foto's.
    Dikke kus, Janine

  • 18 Maart 2015 - 12:17

    Michelle:

    Mis je Daan!! Tot snel en geniet nog lekker!!
    Liefs mies

  • 01 April 2015 - 17:05

    Anneloes Groot:

    Daan, hoop dat je veel mooie indrukken opdoet, blijft je altijd bij.
    Als we weten waar je zit dan reizen we in gedachten met je mee
    Hou wat reserve voor het vervolg , sterkte en veel impressie genoegen

    lieve groet
    ook aan je mede reiziger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 3712

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 23 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: